-LOL-

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

lääss

Av felle olsson - 12 oktober 2012 13:13

en lite flicka i världen ensam står.....

En liten flicka i världen ensam står, 
hennes hjärta är fullt av blödande sår. 
Ångesten i bröstet tynger henne hårt, 
hon vill vara lycklig, varför är det så svårt? 
Hennes kinder är våta av salta tårar, 
hon vet hur mycket hårda ord sårar. 
Hon var en gång ett barn som ofta log, 
nu är det många år sen hennes leende dog. 
Flickans liv är längre inget värt, 
hon har förlorat allt som hon höll kärt. 
hennes dagar är fyllda av låtsad glädje och panik. 
Nätterna är fulla av gråt och kvävda skrik. 
Hon undrar om blott livet är ett spel, 
varför nåste allt kännas så fruktans värt fel? 
Flickan vill ta sitt liv, men för det krävs mod, 
om det bara fanns nån som henne förstod! 
Hon vill låta sig slukas av eldens heta lågor, 
ja vad som helst för att ta död på sina plågor. 
Livet är ingen lättsam lek, 
det är blott fyllt av ångest o svek. 
Kanske går det så att flickan tar sitt liv någon dag, 
det sorligaste är, att flickan det är jag. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felle olsson - 25 september 2012 11:06

haha jag viste inte vi skulle iväg med skolan imorgon :O haha vänta....... jag har ju vart sjuk xD har inte mycket att skriva, haha men juste !! ni ska ju kommentera vilken grej jag ska göra på bloggen nångon i vekan haha :D <333 ...

Av felle olsson - 25 september 2012 00:02


okej vi gör så här...................   kommentera vad ni tycker vi ska göra här på blggen typ för att jag tycker den e aaass dålig !!!  iallafall.....    1: ha en "veckans frågor" varje vecka :) 2: veckan snygging varje vecka :) 3: vec...

Av felle olsson - 22 september 2012 22:28


skype med alla :D ska skypa med älskling i kväll och love lite innan xD    haha nu snackar jag med sebbe "sofia" och nora ... men hon e med mej här IRL hehe xD <3 vad ska jag skriva då...... puss på dom som ens kollar in den här bloggen haha...

Av felle olsson - 20 september 2012 23:49


sov dags typ ...... inte för att jag är trött utan föra tt alla kul har loggat ut från facebook och skype :/  haha men jag ska sova och dröma :) haha juste ..... inatt drömde jag helt sjukt , jag svär !!  asså vi hade typ fått mobiler från skolan...

Av felle olsson - 20 september 2012 18:49

nu kör vi en fråge stung xD <3

Presentation


svaren på frågestunden xD

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards